Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Skit, och alla andra svordomar jag kan komma på!!

Av jenny - 23 oktober 2008 18:24

Faan vad lack jag är på allt just nu, Märtas fot var ju ngt bättre men idag var den rejält svullen igen, den får ett litet tag till då Märta själv inte visar minsta tendens till smärta utan äter och är glad, men samtidigt när jag kikar in till Märta och hennes lilla dotter som får bo med mamma så har ngt hänt med lill tjejens framben, faaaaans helvetes , skit, tar ut lill tösen som inte vill stödja på frambenet ingen svullnad eller minsta pip när jag tar i frambenet men ovillig att sätta ner det helt. Jag vet snart varken ut eller in allt  händer ju bara mina favorit skinny! Orkar bara inte mer nu, fick gått in torkat tårarna samt sansat mig lite och konstaterat att det blir ett samtal till vetten imorgon samt ev ännu ett nytt besök *suck* Och till råga på allt ska min gamla trotjänare Hannas I'm Designed For life somna in nästa vecka, han är en bra bit över 3 år och inte sitt gamla jag utan tappat vikt samt fått massa små sår i ansiktet precis som om han kliade sig och klon var rakblads vass :( Och jag vill inte se honom tyna bort så han får somna in lugnt och stilla med sin manlighet i behåll!  Så just nu känns det som om jag skiter i allt vad marsvin heter... så fort ngt går bra måste all skit samla sig....


Nu ska jag vila lite medans Rasmus ser på bolibompa och fundera lite... Inte värt och göra ngt annat nu då jag känner att det finns noll ork.

Hej på er!

 
 
Ingen bild

Ann-Marie

24 oktober 2008 02:08

Usch, vad jobbigt! Hoppas att det fixar sig med dina "grisar". Vet hur det känns när man tycker att precis allt bara går käpprätt åt h-e.

 
Ingen bild

Jenny

24 oktober 2008 08:20

Tack, ja ibland känns det bra tufft,men man får tuffa på ngn gång kommer man väl fram? ;)

 
Hannah

Hannah

24 oktober 2008 21:52

Ge "min" gamla kille en klapp innan han beger sig av på resan till himlen !
Kram från "mamma" Hannah

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jenny

29 oktober 2008 18:36

Det ska jag göra! Då han är en utav de mest speciella jag ngnsin träffat när d gäller de nakna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 14 mars 2009 21:02

har inte vart inne på bloggen och skrivit på bra länge och kommentaren till inlägget ovan var vad som mötte mig... Säker menat som ett skämt men hur jävla roligt vart det då? En blog anser jag inte handlar enbart om mina marsvin, finns vääääldigt hem...

Av jenny - 4 februari 2009 08:36

  Ja jösses vad mycket mer det är med en liten bebis då manredan har en femåring.. Har gått och talat om för alla bekanta att jag kommer minnsan ihåg hur det var  när Rasmus var liten bebbe, men ack så fel jag hade... Men tur att jag har min lilla fa...

Av jenny - 30 januari 2009 10:18

Nu har vi fått bekräftat att kolik är ngt utav de jävligaste som finns.. Robin har det ju som tur är inte på natten utan det börjar vid 3-4 och håller i sig tills 10 på kvällen.. puh. Igår jobbade ju Daniel naturligtvis över och jag tror inte ens jag...

Av jenny - 21 januari 2009 11:19

  Ja vad ska man göra nu är även min mor sjuk... de vet inte vad det är men hon får stanna för fler undersökningar då hon natten till idag hade fruktansvärt ont i magen.. fan det blir mkt på en gång. Så nu .omplacerar jag de marsvinen som är på till ...

Av jenny - 17 januari 2009 19:23

Alla känsliga titta inte på denna! Jag har sjuk humor och denna vart riktigt rolig!!  http://www.youtube.com/watch?v=Zf80jYNg8Og...

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards