Alla inlägg den 14 mars 2009

Av jenny - 14 mars 2009 21:02

har inte vart inne på bloggen och skrivit på bra länge och kommentaren till inlägget ovan var vad som mötte mig... Säker menat som ett skämt men hur jävla roligt vart det då? En blog anser jag inte handlar enbart om mina marsvin, finns vääääldigt hemskt mycket mer i livet för mig! Hade jag vetat vem som skrev så hade jag kanske tolkat det annorlunda men jag gillar inte när folk skriver anonyma kommentarer. Så du reggade uppfödare ge dig hemskt gärna till känna så kanske jag kan ta en liten kik på din egen blogg,,,,, Fan jag blir as lack på sådant här när man inte ens vet vem det är grrrrrrrrrrrrr...


Ja ja nu ska jag ha en mysig kväll med MINA barn och se på melodifestivalen då alla djur fått sitt . HA en mysig kväll gott folk!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards