Alla inlägg den 6 februari 2008

Av jenny - 6 februari 2008 18:18

Nej, jag kunde inte! Idag skulle vi ju låtit Sascha somna in, men vi ska prova med special foder och lite medicin då hon naturligtvis varit piggare hela veckan. Är hon inte bättre om 2 v så får hon somna in men jag vill verkligen ge henne en helt ärlig chans och vetten höll med! Men fungerar inte detta så har jag gjort vad jag kunnat och får släppa taget. Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.... känner mig lugn då jag kan krama på henne ett tag till men egoistisk om detta inte fungerar. :S


Har även fått lite krafter idag och bytt på marsvinen, känns skönt ska diska alla skålar och flaskor imorgon, fick även tvättat alla skinny "sovplatser" idag får tvätta dem väldigt ofta då de är ena riktiga grisar.. nu ska jag ta mig ner och hänga lite tvätt och förbereda mig mentalt för arbete imorgon tur man endast arbetar till 12:30... dagen blir liksom lite längre då :) Hej hej

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards