Alla inlägg den 11 februari 2008

Av jenny - 11 februari 2008 13:20


Ska bli så skönt och få vara hemma och ledig i två dagar nu, då jag jobbat från fredag till idag (måndag). Känns i hela kroppen och huvdet..


Imorgon ska jag och sonen åka till stallet och rida och vara lite för oss själva ;) Annars händer det inte så mkt, landskrona närmar sig ju och får förbereda oss snart.. blir som vanligt stress i sista minuten om jag känner mig rätt. Har även beslutat och sälja flera djur och bara ha kvar dem jag gillar mest...då jag vill lägga lite mer tid på sonen och hunden, kommer givetvis ha kvar många men inte fullt så många som nu ;) Känns som det kommer  bli nästan bara söta pensionärer här :D Så är det ngt du är intresserad utav hör av dig är inte helt säker på vilka som ska åka (är främst egen uppfödda) Nu ska jag ner o ta lite fika måste ladda med mer energi..


Kramiiiz

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards