Alla inlägg den 10 juni 2008

Av jenny - 10 juni 2008 17:18

Så känner jag just nu, har värk i ryggen och sliter som en liten blå på jobbet i genomsnitt sex dagar i veckan... Jag arbetar ju várannan helg och då börjar jag två på fredag kväll till nio, kvart över tolv till nio lördag delad tur på söndag... Så just nu är jag nästan körd i bott... Marsvinen får sin viktigaste skötsel och sedan går resten utav energin till att ta hand om hus, barn och hund då Daniel jobbar 110%. Så nu msåte marsvinen bort (inte alla) men många har inte alla ute till salu men undrar du tveka inte och höra av dig kan skänka bort dem bara de får ett riktigt bra hem, så hör av er!! Då varken jag eller svinen mår riktigt bra just nu.


Nu ska jag at mig ur soffan och byta på svinen (får se hur mkt jag orkar)

Så ha en fortsatt trevlig tisdags em.

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards