Alla inlägg den 28 juni 2008

Av jenny - 28 juni 2008 20:24

en bild Rasmus tog på sig själv idag.. Inga busar i näsan här inte.. :)

Av jenny - 28 juni 2008 20:09

min kära rygg vill inte ge med sig,hade en mkt trevlig dag i Älvängen med alla marsvins fantaster, underbart roligt att träffa alla bekanta ansikten. Fcik ingemen n rosett med mig hem men är hemskt nöjd med bedömningarna då de felsta gjorde debut, speciellt nöjd är jag med  min skinny Lise-Lott som jag faktiskt var ganska osäker på hur hon skulle ta sig ut men hon fik bra på allt men önskas mer massa, så hon lär få följa med i fortsättningen.


Lev även en hel del djur som nu fått nya hem hos bekanta ansikten, och imorgon åker ytterligare ngr stycken, kommer bli tomt men ett tack till Emmy som hjälper mig med att ta hand om flera utav de djur som inte ska stanna kvar. Men till alla er som undrar jag kommer absolut INTE lägga ner bara minska ner ett tag men nggr kullar kommer födas under året  men inte fullt så många som innan. Och tyvärr inga ridgebacks utan skinny och enstaka röda kullar. Beror lite på hur min förbannade *censur* rygg kommer jäklas med mig eller inte.. Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och dra alla jäkla svordomar jag kan komma på över denna förbannade rygg. Kram på er ;)

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards