Alla inlägg den 1 januari 2009

Av jenny - 1 januari 2009 15:27

Önskar alla en riktigt god fortsättning på det nya året!

Här hemma kan man säga att livet börjar plana ut.. den 13/12-08 föddes vårt andra underverk, en pojk vid namn Robin, vikten låg på 4300gr :)

Så det har varit mkt nu då vi direkt efter hemfärden från BB fick riktigt influensa med feber, kräkningar och förkylning har aldrig mått så dåligt plus en liten ny född att passa på.. :S Som tur var klarade han sig undan med lite snuva men vi andra jag,Daniel och Rasmus låg alla tre och är först nu nästan helt friska..


Så det kommer inte finnas så mkt tid för bloggning dator mm framöver nu.. Kommer ha kvar marsvin men inga planerade kullar just nu, finns ngr super söta self red ungar till salu för den som är intresserad pappan är dk imp (satin) o lika så mamman är dk imp fast en crested red... Så vi kommer nog inte synas på utställningar förrns till våren, så jag vill önska alla gott nytt år och hoppas ni får fin fina resultat med era grisar i vinter så hoppas jag vi syns och hörs snart.


Kramar Jenny

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards