Alla inlägg den 30 januari 2009

Av jenny - 30 januari 2009 10:18

Nu har vi fått bekräftat att kolik är ngt utav de jävligaste som finns.. Robin har det ju som tur är inte på natten utan det börjar vid 3-4 och håller i sig tills 10 på kvällen.. puh. Igår jobbade ju Daniel naturligtvis över och jag tror inte ens jag hann äta eller gå på toaletten än mindre hjälpa Rasmus med sitt lego som jag vet han vill så gärna *gråter*. Men de säger att det ska plana ut vid 3 månader så det är ju en ände på det hela..


Men som flera av er säkert vet är det mycket annat runt mig nu, så jag ber om ursäkt om jag varit kort och otrevlig men som sagt väldig  mkt runt mig som nära nog knäckte mig. Men nu känner jag lite mer ork tack vare alla underbara vänner och familj samt en mycket stödjande sambo! :)

Dock kommer jag inte till trollhätte utställningen då jag ligger med feber och snuva, hoppas vi ses ngn annan dag.

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards