Alla inlägg den 19 mars 2008

Av jenny - 19 mars 2008 18:47

Rasmus är fortfarande inte bättre :( Har blivit värre under dagen, ligger nu bara ner och äter nästan inget samt hostar. Pratade med kompisen som har en dotter i samma ålder både hennes sambo och dotter låg i flunsan. :S Ringde min lilla lila syster även hon låg i influensan, hohojaja får hoppas att det inte är det Rasmus fått utan en "vanlig" förkylning. Inte direkt bra tajmat då vi ska ha min 25-års fest på lördag samt att det är Påskafton...!!

Blir nästan jämnt ngn i familjen som blir sjuk när det är ngt på g... men vi får lösa det så att Daniel (stackarn) får vara hemma med Rasmus så får jag andra kompisen som jag har kalaset ihop med fixa det ändå. Kan väl inte vara så svårt... eller..?! Det hade ju varit pricken över i:et om det tok snöar samtidigt då hittar ni mig på Sjuntorp pub och kök resten utav helgen.. Sambon är även han orolig nu inte för jsut snö men att jag och han ska hinna få flunsan lagom till lördag då vi umgås väldigt mkt med min kompis och hennes familj.. men det ordnar sig nog, är ju inte s mkt man kan göra blir vi sjuka så blir vi sjuka... lite svårt och låta bli o pussa sin lille sjuke son bara. Ngn som känner igen sig- de ser ju så ynkliga och små ut när de är feber heta och ögonen är som den tjockaste dimma. Snyyftt man vill ju inget heller än att ha de små liven som är fulla utav bakterier och förkylnins basilusker i knäet. Ska kila och lägga R nu då Bolibompa är slut för ikväll.

ATJOOOOO.. på er ;)

Av jenny - 19 mars 2008 08:27

 Idag hade vi lite sovmorgon jag och sonen, men han vaknade kl 05:00 och kunde inte somna om uta klagade över att han mådde illa och var törstig.. hmmm anntingen är det magsjuka på g eller så feber.. Det sista var rätt han hade feber 38,5. Typiskt och just idag som jag var övertalig på min gamla avdelning där flera utav mina kompisar jobbar bara och hoppas han blir frisk snart nu sitter han med smörgås och försöker peta i sig. Hör att han blir tätare o tätare i näsan och nu har han helt lagt ner smörgås ätandet.

Får passa på och blogga mer sedan nu när jag ändå är hemma för VAB: ;)

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards