Alla inlägg den 1 april 2008

Av jenny - 1 april 2008 18:55

Ja i dag har jag och sonen hållt igång sedan kl 7:30, har fått kört ner alla säckar med ¨marsvins bajs till tippen nere vid ån, bytt på alla marsvin, städat tomten, mockat åt hästarna, städat, lagat mat och suttit i solen och fikat :) VAr ju precis kanon väder idag sol och 11 plus grader, fan vad fort orken infinner sig då. Här behövs ta mig tusan inga vitaminer *skrattar*

HAr även beslutat och bara sälja en hel del utav mina skinny, samt lakelands då jag har många som tyvärr inte gett de avkommor jag önskat och det är bättre de kommer till ngn som kelar och aktiverar dem eller varför inte ställa dem i petclass...?! De passar även givetvis till avel, men har börjat bli ganska hård med vilka djur jag behåller då man som sagt inte kan ha en helgata med marsvin.. men gudarna ska veta att hade inte sambon stoppat mig hade här varit marsvin i heeeelaaa huset till och med på toa :S Så är du intresserad tveka inte och höra av dig här både ungar och vuxna, honor o hanar. HAr även bestämt mig för och satsa mer på de röda då ridgarna inte är så många och de skinnysarna som varit kelisar ska flytta. Ska bli så roligt jag ser verkligen framemot detta! Och Lotta se upp kommer tjata hål i huvudet på dig nu *gapskratt*. Nej nu får jag kila och spela lite på mitt gamla supernintendo. :P He he fick detta av min far och fasiken vad skojigt det var och få spela super Mario igen, jag slår min kära sambo med hästlängder, och ni må tro att jag skrattar gott när han svärande förlorar. MOHAHA::!! XD

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards