Alla inlägg den 16 april 2008

Av jenny - 16 april 2008 19:55

Ikväll vid 19:00 när jag och Rasmus gick ut till grisarna hade Kakan pressat ut 5 skinny bebbar, två var dessvärre döfödda :( Men tre st lever två flickor och en pojke i färgerna goldenagouti, white. Den ena honan är ngt överbehårad men de andra är mkt bra behårade med stora ögon och ok typ.

Ska bli spännande och se hur d utvecklas. ÖFrövrigt är många djur till salu både avelsdjur och kel, samt utställningsdjur. Vill ni veta vilka osv skicka ett mail eller ring mig så får ni mer information.


I övrigt här hemma är allt lugnt, är leedig nu i helgen ska då på en krog som heter Vokeln Nöjeskrogen här i trollhättan där det är 50-60-samt 70-tals kväll med bara musik från dessa årtal. Fick det i 25-års present utav kompisarna ska bli riktigt roligt får åka in till stan på fm och inhandla lite kläder.. Börjar bli tomt i garderoben.. Nu ska jag kila ner till en god men mkt hårig soffa (hund o katthår) båda djuren har varsin egen säng men de duger så klart INTE.. Men förstå får jag nog ut o kika till Kakans små bebbar jädrar vad söt den ena honan var!!! God kväll på er!


Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards