Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av jenny - 10 oktober 2008 18:55

Sitter och väntar på att Daniel ska komma hem, så lägger in en bild på min crested Red hona Niffers Queen of The night, som just nu sitter med min röda satin hane Niffers Marzog, kan säga att denna kull kommer jag vänta mkt mkt spänt på ;)


Tjingeling

Av jenny - 10 oktober 2008 17:06

 Har precis ätit tacos med familjen, var så länge sedan så vi åt både jag och Daniel tills det var tomt och känns som om jag kommer stå mig i flera dagar nu ;) Rasmus är ju inte så stor i maten men han fick ner en rejäl tacos med tortilla bröd plus tre tortilla bröd med gurka *ler*.


Idag har det regnat precis hela dagen inget roligt alls ju :S Ska försöka ta det lugnt ikväll och se på tv lite granna. Foglossningen har hållt sig i schak ett tag men den sista veckan har det gjort förbannat ont, får rulla ur sängen varje morgon och tar flera timmar innan jag leat upp mig och då får jag ont för jag gått för mkt *suck*. Jag tycker så synd om alla som är sjukskrivna och har värk de vet ju inte OM eller NÄR de blir av med sin värk och jag klagar som blir av med min om 2 månader, så jag kan fullt förstå dem, starka är dom som orkar!


Var ju i Landskrona för dryga veckan sedan där jag lämnade ngr djur samt hämtade ngr ;) Och vilka djur sedan har fått överta flera utav M:s djur när hon drar ner och det värmer verkligen ända in i hjärteroten att hon ger mig förtroendet att ta hand om dessa ögonstenar!! Har därför fått börjat uppdatera hemsidan lite, så gör en kik in de flesta bilder har M tagit men jag har fått till ngr st.. :) Kommer mer H jag lovar *skrattar*  Annars är det väldigt lungt i marsvinsrummet inga kullar på g förrns om tidigast 1,5 månader. Finns ngr enstaka djur till salu kika på hemsidan för mer info och även på det nya som kommit till. Annars laddar vi för Borås utställningen nästa helg, har bara två skinny som ska med Oop's Överste Filemon samt Sparta's Rosita båda Juniorer, även kära Åsa-Britta får följa med för en sväng i pet klass samt vår ridgeback hane Dakota som ställs i pet då hans ridge inte blivit riktigt vad jag tänkt mig, men han är så otroligt charmig med sin roan teckning som innefattar allt i helvitt förutom ena ögat som är svart.

Nu ska jag låta sonen ta en liten dusch och sedan väntar en mysig tv kväll med godis och lite värme ljus.


Hej på er!

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards