Alla inlägg den 9 september 2008

Av jenny - 9 september 2008 18:24

Ger full sprutt!! Har fått ngr nya vitaminer utskrivna och herre j*a vad jag fått upp farten, kanske ngt illa att fogarna inte vill det samma, de gör ont o värker som skjutsingen men pigg som en mört är jag!


Passar på och blocka medans Rasmus ser på Bolibompa, köttet kokar på spisen potatisen svalnar (jag ska göra potatis sallad ;)) och brödet jäser det sista 30 minuterna... ngt litet tjuter i bakhuvudet att jag kommer inte vara fullt så här pigg imorgon. Men den lilla lilla rösten döver jag med att fortsätta min vansinnes färd i köket. Man ska ju smida medans järnet är varmt och idag är det riktigt jäkla varmt.


Har även uppdaterat till salu på min hemsida så har du inget annat mycket viktigt för dig så gör en kik där. Korten är katastrofala det är jag tyvärr medveten om men vår digitalkamera är av modelläldre och trasig på olika vis olika dagar så det fick bli som det blev bättre än inget.. Nu ska jag sätta in brödet i ugnen o sedan göra lite potatis sallad innan jag känner hur ont det gör när jag sitter här. Hej på er.

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards