Alla inlägg den 12 september 2008

Av jenny - 12 september 2008 18:37

 Idag har vart än luugn dag har inte orkat så mkt, men tiden rinner undan ändå.. Just nu har jag slängt in sådana där bakpotuttisar i ugnen, och skall göra en röra bestående utav följande ingridienser:


Cremefraiche

Chilisås

ärtor

hackad rödlök

grönpaprika

samt räkor....

Gott och lätt, jag och Rasmus ska se på film när bompa är slut och käka bakpotatis med tillhörande godis, för kära sambon är ute och härjar på krogen i göteborg med arbetskompisar idag. Så ett tips til alla er som ska ut i göteborg se upp för en 2 metare med lite svajande gång han är snäll men mkt mkt högljud.. Hmmm låter nästan som mig när jag har smuttat på luringen, fst jag är då rakt inte 2 m.. håller mig under 1,70. Ne nu ska jag kila o plocka ut potuttisen ha en riktigt bra fredag kväll!


ÅÅh glömde nästan ni som ska till NM lycka till!! Håller tummarna ;)

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards