Alla inlägg den 24 september 2008

Av jenny - 24 september 2008 18:29

Vad ska jag ta mig till..!? Det visslar ur min näsa så fort jag andas minsta lilla... *panik* nu ler ni säkert men det visslar och pyser, inte hjälper det att snyta sig, ta div näsdroppar, (har då även provat de där som gör en halvt bedövad med Menthol) har till o med petat liiiite är inte tät eller ngt men se på f*n det visslar ändå. Jag blir fullständigt galen på detta, har svårt och somna på kvällen för jag ligger och irriterar mig på visslet, spelar liksom ingen roll om jag andas med öppen eller stängd mun. och min kära sambon påpekar detta varje kväll framför tv:n, även på natten vaknar han utav detta då öronpropparna är slut och han sover nu med ihop rullat toalett papper i öronen som tydligen ger bättre resonans än propparna.. (har inte tid att köpa säger han) Hmmmm detta är ett dilemma ngn som har ngt tips, för det driver mig till totalt vanvett sambon också, fast det är ju lite roligt mohahaha.. :P Är det detta som kallas gravid noja? isch kunde jag inte fått ngt annat som at jag inte tål våthund lukt och vart tvungen o bada hunden titt som tätt eller ngt annat normalt...


Ska ialla fall ta mig ner till Landskrona nästa lördag för att lämna plus hämta hem lite djur, Therese är snäll och följer med som handbagage, hoppas hoppas även att min kära syster följer med då hon kan köra, annars får jag köra själv, det går säkert men får äta värktabletter innan och vila 2 dagar före samt se hela söndagen som säng liggar dag men vad gör man inte för att träffa folk och leverera små svin. ;) Nu ska jag ta igen mig lite och invänta stundande marsvins köpare som kommer närsom för att kika på skinny. Ha en trevlig kväll.

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards