Alla inlägg den 29 september 2008

Av jenny - 29 september 2008 18:08


usch idag är en sådan där dag jag skulle velat ligga kvar i sängen och bara vara i fred. Började i morse med att vi fick en räkning från trollhättans stad där de vill att vi betalar in 3000:- för 2006 då vi tydligen betalat för lite i barnomsorgsavgift två år senare.. Och jag var arbetslös då och de kontrollerade min och Daniels inkomst så vi skulle slippa sådant här... *suck*

Ochs edan på väg till doktorn KROCKAR jag *snyft* gick bra med mig och den andra bilisten men hela förar dörren är inbucklad dä jag blev påkörd, pratade med försäkrings bolaget och de tar 4000:- i självrisk, bara orkar inte mer....


Sedan till marsvinen jag har under mina år upplevt många knepiga människor men ibland slutar man aldrig förvånas jag är inte den som brukar vara arg, men nu är jag uppriktigt sagt förbannad! En tjej var god hjärtat och hjälpte mig omplacera en del grisar för ett tag sedan utan ngn ersättning, förutom de hon fick för grisarnan  vid ev försäljning nu har en annan tjej som köpt en skinny hane vägrat betala henne! För hanen är död... kan man bli mer förbannad, detta var en hane som vart frisk här hade svamp men då menar jag svamp som försvann, men alltid kom under vinter halvåret. och parat honor utan att tappa vikt och även fått ett ck, kan ngn tala om för mig vad han dog av för tjejen verkar inte kunna göra detta! varför kan inte folk hjälpas å förklara sakligt vad det gäller, har man inte pengar så kan man säkert ordna avbetalning eller liknande. Detta är ju för tusan vår hobby och intresse och sedan när eldsjälar hjälper till att omplacera så gör man inte så här! ARRRGGGHHHH, jag är så arg och ledsen idag så jag orkar bara inte skriva mer känner inte för att fortsätta med ngn ting just nu. får hoppas det ändrar sig....

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards