Alla inlägg den 22 september 2008

Av jenny - 22 september 2008 11:44


Idag har jag varit hos en arbetshem kamrat och hämtat barnvagnen som den lilla ska snusa i.. Känns lite tidigt men vad gör man inte  för att få den vagn man så gänra vill ha..! (en svart emmaljunga mod 06 med vit inredning).

Tog sedan en promenad med hunden... eller promenad och promenad, fick stanna varenda j*vla meter och pusta då jag fick sammandragningar som tog musten ur mig, hade man haft en liite större hund som ex schäfer eller labbe hade den nog kunnat dra mig runt men ella tyckte bar att matte vill nog leka ryck i byxbenet (japp, har man terrier så har man). Jätte skoj när man står lutad mot ett trä med en hund naggande i byxbenet så kör bästa kompisens sambon förbi tutar och vinkar , ser även att han skrattar så tårarna rinner. Ja jag hade nog fasiken i mig gjort samma sak om det varit ngn annan än jag.... Annars ska tilläggas att Ella är väldigt duktig har henne oftast inte kopplad utan hon går fotlös och stannar på kommando samt sätter sig och väntar på mig då vi möter andra hundar.. Så idag var nog en liten trots period. Na sitter hon vid mina fötter och luktar sååå illa.. har fått ett märgben som hon får ibland och ISCH,, vad det luktar....


Har flera marsvin till salu nu också en del är utlagada på hemsidan andra har jag inte lagt ut ännu utan kontakta mig för mer  info. Behöver sälja av en del då jag får hem många fina nya djur och jag har satt en gräns över hur många jag ska ha. Så maila eller ring vid intresse ;) Nu ska jag försöka hänga en maskin med tvätt samt skriva lite reg bevis ;)


Hej på er gott folk!

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards