Alla inlägg den 11 januari 2008

Av jenny - 11 januari 2008 22:02

Så över till mina små marsvin har ju glömt och skriva vilka som ska ställas i Sjuntorp, det är följande: (skratta inte åt namnen på mina egen uppfödda djur nu..)

Märta - Ras

Rattmuff - Ras

Callenger -Ras

Skinnystugans Humle - Ras

Skinnystugans Kakan - Ras

Zazzi - guide

samt RAsmus "lilla" Åsa - Britta i Pet.

Litet lagom gäng som ska med, känner faktiskt redan suget efter utställningen var ju ett ag sedan sist, har även fått godkänt på mitt uppfödar test *jippi* så väntar bara på och få det godkänt. Det till tänkta namnet är "Sparta´s"...


Annars är här lugnt har nu äntligen fått tapetserat köket, blev en svart schablon tapet som blev riktigt läcker till stenskivorna och köksluckorna i köket, hoppas nu bara tt alla fyrbeningar låter bli denna nya tapet... Nej nu ska jag ut till mina små svin och bara vara för och sedan sova gott äntligen har bihåleinflamationen släppt... God afton..

Av jenny - 11 januari 2008 21:56


Ja har varit mkt på en gång de sista dagarna bihåleinflamation plus att chefen ringde upp mig igår och var så glad o käck så... Hmmmm :-S Jo då visade det sig att lilla jag måste byta avdelning på jobbet då jag inte arbetar 100%. AAARRRRGGG, jag är inte känd för och vara den som brusar upp i första taget men jösses amalia jag blev vansinig, Men chefen tyckte ändå att jag skulle byta avdelning lite chockad efter att jag brusat upp. Och nu hör till saken att jag har rotat mig otroligt bra på min avdelning bara bra arbetskamrater, goa boenden och så ska jag sluta.... :( Och jag kunde verkligen inte få chefen och ändra sig, så jag har nu bestämt mig för och göra det bästa utav situatíonen trots att jag gråter inombords. Det komemr säkert bli bra på nya avdelningen oxå, för nu tror ni säkert att jag ska byta arbetsplats helt men hrmmm,, den nya avdelningen ligger en våning upp men för mig kändese det som och flytta till haparanda.. Till saken hör ju att avdelningarna på de olika planen inte har så mkt med varandra och göra... Men jag ska ge detta en ärlig och uppriktig chans och inte gnälla ngt mer över det, för det kan jag bli skogstokig på när folk gör..?! Så från och med den 26/2 börjar Jenny på avd "Eken". Så nog nu om detta...

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards