Alla inlägg den 27 januari 2008

Av jenny - 27 januari 2008 21:56


Sitter o ska alldeles snart krypa till kojs har jobbat till nio o börjar halv sju... ja vad säger man inte är det tjohop vilket stimulerande arbete jag har utan istället he*#%te saaataan, jag orkar inte :S Så trött just nu, men d går väl över..?! Ialla falla här utställningen averkad en trevlig utställninge med lagom tidsmarginaler, lokalen blev lite liten men vi nyttjade ju inte B-salen, men d gick så bra ändå Märta kom 2/4 i sin klass, o Rattmuff blev BIR och Challenger blev BIR-R o nu e jag så trött i hela huvudet så jag kommer ej ihåg vad de andra blev... får skriva lite mer imorgon efter jobbet o allt annat som hör vardagen till. Jooo har uppdaterat till salu sidan alla skinny ungar är inte ute ännu men d tar jag pö om pö eller hur satan d nu stavas. Men har algt ut ngr andra djur... Nu ska jag krypa ner i min varma säng som säkert är full utav härligt stickiga Hund hår.. lite skit hund lägger sig ju gärna där när man inte e hemma konstig att en sådan liten hund kan få upp dörar?? Ja nej god natt på er alla där ute

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards