Alla inlägg den 28 januari 2008

Av jenny - 28 januari 2008 21:44


nu har jag fått iväg anmälan till Landskrona blev lite små panik, visste inte vilka jag skulle anmäla, har ju inte fått reggen på peruan tjejen samt skinny ungarna de får bli till Km.et då :P eller stämman i april. Men följande som ska med neråt i landet är:

Yum-Yum -Pet + klippt

Fenix Brainn - Pet

Åsa-Britta - Pet

Märta - Ras

Challenger - Ras

Rattmuff - Ras

 Rasmus ska med så det vart lika bra och anmäla hans marsvin då han saknat Brainn(putte) så när han varit iväg på parning.


Här hemma har det varit lugnt har äntligen börjat spika panel i hallen samt tapetsera ska bli så skönt när det är färdigt. Vi bytte även rum med Rasmus då sonen har hejdlöst mkt leksaker, visste inte ens att en enda unge kunde få så mkt grejor. Var kommer alltifrån Jul o födelsedag är ju bara engång om året..?! Det blev ialla fall bra och jag ska även kika på nya tapeter dit RAsmus är lovad en fin tapet med bilar eller priat skepp. Det enda som gäller just nu. ;) nu ska jag käka lite chips då DAniel jobbar natten (Mohahah :D) så ni får kika på bilden på Skinnystugan´s Gurkan som jag laddat upp idag joooo hon är ääääntligen dräktig ser verkligen framemot hennes bebbar då hon är otroligt typad o fin kropp. Får hoppas ungarna inte blir riktigt lika håriga som sin söta lilla mor. Chaio (eller hur det stavas )

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards