Alla inlägg den 12 januari 2008

Av jenny - 12 januari 2008 19:45


Ska gå till jobbet i morgon, ska bli ganska skönt faktiskt och få komma ut o iväg lite.. Känner mig ju betydligt bättre också.

Utställningen närmar si med storm steg jösses vart tar tiden vägen egentligen...? Har funderat från och till och kommit fram till att det blir nog till det bättre vad gäller och byta avdelning på jobbet... Och även kommit fram till och lugna ner mig lite med hästarna och ängna marsvin, hund och familj mer tid då det tar alldeles för mkt på krafterna och vara överallt hela tiden. Så  får det bli sambon var nöjd med det beslutet. jobbar ju bara 67% mendet hinns inte med ändå då arbetstiderna är så oregelbundna. Och jag har lovat mig själv marsvinen mer tid då det är så himla underbart altl som har med dem och göra styrelse arbete, tuställningar kel stunder avlesplanering ja allt. ;-)


När det gäller marsvinen så letar jag med ljus och lykta efter en bra curly till Ridgeaveln, hona eller hane spelar ignen roll men vet du ngn eller har ngn själv snälla säg till mig! Skulle göra mig mycket glad. Eller om ngn har en bra sträv lunka tuggad eller ej spelar ingen roll dock ej x-tra virvlar utan endast de två höftrosetterna. (för och avla fram egna curlys).. Det var allt för idag ha en god lördag kväll.

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards