Alla inlägg den 13 januari 2008

Av jenny - 13 januari 2008 20:35


Får blogga lite igen efter maten o duschen, ska ta mig ut till de små grisarna o natta dem och även kika till Greta min saffron skiny hona som är rejält öppen... såå spännande sitter säkert små gryn när jag går hem på rasten imorgon eller innan jobbet *ler*. Greta är ju sedan tingad så håller tumamrna att det år bra nu,,, Är så himla trött jsut nu huvudet värker o tillbaka till jobbet till morgonen uscha mej hade vart gott med ett eftermiddags skift... Men man kan inte få allt tjingeling på er.

Av jenny - 13 januari 2008 18:54


Kom hem från jobbet vid 16.00, ont så det förslår i högra armen och axeln, känner att det inte få bli värre har antagligen legat mkt knepigt i natt. (ja jag sover inte som andra barn jag...) Så det är skert bättre imorgon, jobbar till 12.30 imorgon sedan är jag ju ledig Tisdag och onsdag. men imorgon fyller smabon 26år. Så det ska vara lite släkt kalas här på kvällen, smörgås tårta och lite nybakta bullar *mums'. Sonen tycler det roligaste är och få baka bullar och visa alla sina marsvin för de som kommer inkl FArmor som inte riktigt gillar djur med tassar och päls... Me det rodnar sig säkert ska ta en god dusch nu o sedan sooovaaa...

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards