Alla inlägg den 24 januari 2008

Av jenny - 24 januari 2008 14:51

Har fått så in i *censurerat* ont i axeln eller skulderbladen igen!! Var sjukskriven för detta i våras trodde det blivit bra pga utav sjukgymnastiken men idag så kan jag knappt torka diskbänken hmmm. Och så ska jag ut och byta på marsvinen o förbereda inför lördagen utställning ju,  surt sa räven...


Ska göra det jag orkar med sedan har jag ju hela dagen imorgon på mig så ni som ska sova här ta det som d är.. ;-) . Hos grisarna är allt bra, alla små ungar växer och springer runt som ungar ska. Nästa nedkomst är ju Therese´s  Donna som idag är fullt öppen, har vid flertal tillfällen försökt flytta hanen men hon blir som förbytt, skriker och man ser på henne att hon blir mer än måttligt nervös ngr tips..?! Har aldrig haft en hona som vart sådan, ska ialla fall bli kul o se om det kommer fler "varulvar" då Donna tyvärr blivit kraftigt överbehårad. rena lotteriet det här med nakenfisar. Sambon kallar det marsvonstombola, han e rolig den :-S Ja, nej nu ska jag ner o ge sonen och sambon lite ny bakade choklad muffins så de blir på gott humör. Ha det gottis

Presentation

Omröstning

Vem är du/ ni som läser min blogg?
 Reg marsvinsuppfödare
 Ej reggad marsvins uppfödare
 släkting/vän
 övrig person...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards